האם חברים מתפנקים על עוגת השוקולד שלך או על סלט העוף המרענן שלך?

 האם אי פעם הפנמת את המחמאות שאת מקבלת על האוכל וחשבת אולי כי אם מישהו אוהב את האוכל שלך אז אולי יש מצב שתפתחי קייטרינג משלך? אם כן אז אולי כדאי לחשוב על כך שוב.

 למרות שקייטרינג הוא אחד מהעסקים הקטנים שיותר קל לפתוח מכיוון שאפשר לעשות זאת מהמטבח בביתך, התחרות היא רצחנית ואחוז הכישלון גדול. את מבינה? דווקא מכיוון שסף הכניסה הוא נמוך אז התחרות היא עצומה. גם המצב הכלכלי שמכוון אנשים לאכול יותר בבית, לערוך פחות אירועים גרנדיוזים כמו גם חברות ענק שמנסות לחסוך איפה שאפשר מביאות להקטנה בביקוש לשירותי קייטרינג. אמנם בשנה האחרונה הרגשת המשבר הכלכלי קצת דעכה עם התוצאות המצויינות שהראתה שופרסל במכירות בתור רשת שסימלה את המכה הקשה שחטפו חברות המזון מגל המחאה. עם זאת עדיין לא ניתן לומר כי ימי החגיגיות חזרו. חברת קייטרינג זה הרבה יותר מלבשל במבטח הביתי ולהכין אוכל טעים, יש לכך הרבה מאוד השלכות ובעיקר זה מצריך יכולות של ניהול עסק כגון ניהול עובדים, ניהול חשבונות, שיווק ועוד. לדוגמא אחד מערוצי השיווק המרכזיים ביותר הוא האינטרנט, מבשלת שפתחה דף פייסבוק מצליח עם המון מתכונים או לחלופין פתחה קבוצת מבשלות סביר להניח שתגיע לקהל פוטנציאלי ביתר קלות מאשר מישהי מופנמת שמבשלת לה ולבני משפחתה.

 

המשיכי לקרוא...